نکسترو
معاون پژوهشی دانشگاه لرستان:

مركز نوآوری پیش درآمدی برای شركت های دانش بنیان است

مركز نوآوری پیش درآمدی برای شركت های دانش بنیان است

لرستان معاون پژوهشی دانشگاه لرستان اظهار داشت: مركز نوآوری پیش درآمدی برای شركت های دانش بنیان است.


دکتر محمد فیضیان در گفتگو با ایسنا اظهار نمود: در مرکز نوآوری و شکوفایی دانشگاه لرستان شرایطی را فراهم کردیم تا دانشجو بتواند ایده خویش را مطرح و آنرا به نتیجه برساند.
وی افزود: در جهت رسیدن به موضوعات دانش بنیان وجود آزمایشگاه مرکزی یک پتانسیل بسیار غنی است که باید از این پتانسیل به خوبی بهره مند شویم.
معاون پژوهشی دانشگاه لرستان اظهار داشت: از راه این آزمایشگاه می توان سلامت غذایی، کیفیت محصولات و ساخت و سازها را سنجید.
فیضیان بیان نمود: برای ارتقای کیفیت کار هر وسیله ای نیاز است و در این راستا دستگاه های اجرایی رغبت ندارند.
وی با اشاره به اینکه مرکز نوآوری پیش درآمدی برای شرکت های دانش بنیان است، خاطرنشان کرد: اعضای هیات علمی چنانچه دستگاهی مشابه خارجی در داخل بسازند به او پایه تشویقی خواهیم داد و دستگاه مورد نظر را خریداری می نماییم.
معاون پژوهشی دانشگاه لرستان با تاکید بر اینکه باید رساله دانشجویان به سمت خلاقیت و اقتصاد دانش بنیان سوق داده شود، اظهار نمود: دانشجویانی که در طرح تاپ فعالیت می نمایند مبالغ کمکی برای اجرای پایانه ها آنها بیشتر می شود.
فیضیان با تاکید براینکه باید رساله و رساله دانشجویان مقاطع ارشد و دکتری برپایه نیاز جامعه تعریف شود تا منجر به بروز راهکاری برای رفع چالشی در جامعه باشد، تصریح کرد: لزوم دارد دستگاه های اجرایی استان از دستاوردهای تحقیقاتی دانشگاه برای حل معضلات خود استفاده کنند.



1399/06/31
13:26:41
5.0 / 5
1873
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۱
سایت نکسترو
nextru.ir - مالکیت معنوی سایت نكسترو متعلق به مالکین آن می باشد