نکسترو

مدرسه تابستانی اخلاق در پژوهش

مدرسه تابستانی اخلاق در پژوهش

به گزارش نكسترو پنجمین دوره مدرسه تابستانی اخلاق در پژوهش به صورت مجازی برگزار می گردد.


به گزارش نکسترو به نقل از ایسنا، معاونت کابردی سازی پژوهشگاه علوم انسانی و فرهنگی در نظر دارد پنجمین دوره مدرسه تابستانی را با مبحث «اخلاق در پژوهش» و به صورت مجازی برگزار کند. این دوره با حضور صاحب نظران حوزه پژوهش برگزار می گردد و به شرکت کنندگان گواهی معتبر در خصوص حضور در کارگاه عرضه خوهد شد.
تاریخ برگزاری این دوره ۲۲ تا ۲۵ شهریور ماه است و همه روزه از ساعت ۱۴ تا ۱۸ برگزار می گردد.
در این رویداد، دکتر مصطفی مهرآیین، در مورد تحلیل سامانه شکل گیری آئین نامه ارتقاء و نتایج آن برای اخلاق پژوهش، دکتر احمد پاکتچی درباره چالش های اخلاق پژوهش در مواجهه با تکنولوژی های جدید، دکتر رضا اکبری درباره بررسی نقش آئین نامه های وزارت علوم در پاسداری از اخلاق پژوهش، سیاوش شوهانی پیرامون لزوم بازبینی در آئین نامه های آموزش عالی برای پاسداری از اخلاق پژوهش و دکتر محسن جوادی درباره اخلاق نظرپردازی علمی سخنرانی خواهند کرد.
در بخش دیگری از این مدرسه تابستانه، دکترعلیرضا ثقه الاسلامی در زمینه اخلاق پژوهش اینترنتی، دکتر مقصود فراستخواه، درباره لحظه ها، رویدادها و تجربه های اخلاقی در فعالیت پژوهشی، دکتر قدیر نصری، در مورد در میانه اخلاق و مهارت: مرور ۶ تجربه و همینطور دکتر آیت اله میرزایی، پیرامون نتایج اخلاقی علم سیاست زده سخنرانی دارند.




منبع:

1399/06/13
22:04:13
5.0 / 5
1973
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۲
سایت نکسترو
nextru.ir - مالکیت معنوی سایت نكسترو متعلق به مالکین آن می باشد