نکسترو
معاون پژوهشی وزیر علوم خبر داد

شرکت بیش از ۳۲۰ هزار دانشجو در دوره های هدایت شغلی در سال ۱۴۰۱

شرکت بیش از ۳۲۰ هزار دانشجو در دوره های هدایت شغلی در سال ۱۴۰۱

به گزارش نکسترو، معاون پژوهشی وزیر علوم با اعلان اینکه بیش از 50 مرکز هدایت شغلی در کشور به راه افتاده است، اظهار داشت: در سال 1401 بیش از 320 هزار دانشجو در این دوره ها شرکت کرده اند.



دکتر پیمان صالحی در گفت و گو با ایسنا، در مورد هدایت شغلی دانشجویان اظهار داشت: در دفتر ارتباط با جامعه و صنعت معاونت پژوهشی وزارت علوم اقداماتی مانند ایجاد مراکز هدایت شغلی و آموزش دانشجویان، برنامه ریزی آموزش های عمومی و تخصصی برای هدایت شغلی و اشتغال به انجام می رسد.

وی اشاره کرد: ما در سال قبل (۱۴۰۱) اهتمام داشتیم که چارچوب مراکز هدایت شغلی در دانشگاه ها ایجاد شود، این مراکز راه اندازی شوند و برای آنها ماموریت هایی تعیین شود و خوشبختانه هم اکنون بیش از ۵۰ مرکز هدایت شغلی داریم که پراکنش جغرافیایی خوبی دارند.

معاون پژوهشی وزیر علوم با اعلان اینکه در سال ۱۴۰۱ بیش از ۳۲۰ هزار دانشجو در آموزش های هدایت شغلی شرکت کرده اند، اظهار داشت: هیچ یک از این دوره های آموزشی برای دانشجویان امتیاز خاصی ندارد، ولی خود دانشجویان علاقمند هستند در این دوره ها شرکت نمایند. برای اینکه موضوعات بسیار جالبی را فرا می گیرند و این به آنها کمک می نماید که در کنار تحصیلات و مدرک خود برای اشتغال اقدام نمایند.





منبع:

1402/04/08
11:49:14
5.0 / 5
294
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳
سایت نکسترو
nextru.ir - مالکیت معنوی سایت نكسترو متعلق به مالکین آن می باشد