نکسترو

بدنبال گسترش صدمه ها، سبد بهزیستی بزرگتر می شود

بدنبال گسترش صدمه ها، سبد بهزیستی بزرگتر می شود

به گزارش نکسترو رئیس سازمان بهزیستی کشور از حذف برنامه های ناکارآمد بهزیستی در آینده ای نزدیک اطلاع داد و اظهار داشت: سیستمی هوشمند، کارآمد،  مردمی و شفاف پیاده سازی می شود.


به گزارش نکسترو به نقل از ایسنا، علی محمد قادری در شورای اداری بهزیستی استان گلستان، ضمن اشاره به مأموریت های مختلف و متکثر بهزیستی، اظهار داشت: بیشتر از ۱۹ هزار پرسنل در فضای شهری و روستایی مشغول به خدمت رسانی به جامعه هدف هستند.
رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه طی ۴۲ سال تلاش، سرمایه اجتماعی برای امیدواری جامعه هدف به زندگی افزایش پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: تا وقتی که رشد صدمه های نوین و نوظهور با تمدن گرایی و زندگی شهری و ورود مواد مخدر صنعتی و شبیخون فرهنگی نظام خانواده را متزلزل می کند و از طرفی زیرساخت های نامناسب جاده ها سبب افزایش سرانه معلولیت می شود و همینطور عدم توجه در حوزه پیشگیری، معلولیت و صدمه ها را متکثر می کند، سبد بهزیستی بزرگتر می شود.
وی بر مطالبه گری سازمان بهزیستی کشور و کمک خواهی و استمداد از دستگاههای همکار تصریح کرد و اظهار داشت: سازمان بهزیستی کشور با همه تلاش ها مورد مظلومیت واقع شده است؛ چونکه میزان مطالبه گری افزوده شده و از سویی کرونا زندگی های متوسط جامعه را تحت تأثیر خود قرار داده است؛ بنابراین لازم است دستگاه ها و مجموعه های دیگر با تمام توان وارد میدان شوند و به کمک بهزیستی بیایند.
قادری از احصاء و حذف برنامه های ناکارآمد بهزیستی در آینده ای نزدیک اطلاع داد و اظهار داشت: ظرفیت اساسی ما در سازمان بهزیستی کشور برای فعالیتهای مشخصی است که در اساسنامه ترسیم شده است.
رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره بر ارتباط و تعامل دوسویه با خیرین و نیکوکاران بر پیاده سازی سیستم هوشمند، کارآمد، مردمی و شفاف تصریح کرد و اضافه کرد: امروز سیاست ما ایجاد ارتباط یکپارچه در دولت الکترونیک است. آمار و اطلاعات باید دقیق و متقن شود تا بتوانیم نقشه راه ترسیم نماییم.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بهزیستی کشور، وی با اشاره به اینکه کرونا خیلی از زندگی جامعه هدف به خصوص زنان سرپرست خانوار را تحت تأثیر قرار داده است، خاطرنشان کرد: باید یک اقدام عینی و عملی تا ۶ ماه آینده انجام دهیم و از عائله مان در بهزیستی مراقبت نماییم.
قادری در انتها خواهان اعلام حداقل های پدافندی از جانب مسؤلان بهزیستی استانی شد و اظهار داشت: امروز مفتخریم با کارشناسان شهر به شهر دیدار و پیشنهادات آنها را جمع بندی می نماییم.




منبع:

1400/11/01
12:09:04
5.0 / 5
1039
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴
سایت نکسترو
nextru.ir - مالکیت معنوی سایت نكسترو متعلق به مالکین آن می باشد