نکسترو

تصویب 20 طرح پژوهشی در شورای پژوهشی دانشگاه علوم توانبخشی

تصویب 20 طرح پژوهشی در شورای پژوهشی دانشگاه علوم توانبخشی

نکسترو: شورای پژوهشی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی با تشکیل جلسه با حضور مدیر امور پژوهش، مدیر دفتر توسعه فناوری سلامت، روسای مراکز تحقیقاتی، معاون درمان دانشگاه، رییس بیمارستان توانبخشی رفیده و کارشناسان معاونت تحقیقات دانشگاه، اجرای 20 طرح پژوهشی را تصویب کرد.



به گزارش نکسترو به نقل از ایسنا، در این جلسه، درخواست اجرای ۲۲ طرح پژوهشی عنوان شد که ۲۰ طرح از این مجموعه، با رای اکثریت اعضاء به تصویب رسید، ضمن آنکه درخواست مجریان هفت طرح پژوهشی دیگر در خصوص افزایش بودجه و یا افزایش مدت زمان قرارداد، به شور گذاشته شد و اعضاء باتوجه به شرایط هر یک از این طرح ها، موافقت با این درخواست ها را اعلام نمودند.

دکتر فریبا یادگاری، مدیر پژوهش دانشگاه نیز تفاهم نامه تنظیم شده برای همکاری گروه های آموزشی با مراکز تحقیقاتی را بیان کرد و مواردی از این تفاهم نامه همچون ترکیب اعضا در شورای پژوهشی مشترک، همکاری در کارهای ملی و منطقه ای و شیوه اجرای دستورالعمل مربوطه را به تبادل نظر اعضای شورای پژوهش گذاشت.

موضوع دیگری که در این جلسه مورد تبادل نظر قرار گرفت، دستورالعمل اجرائی " پایان نامه – طرح " ( پایان نامه هایی که به خاطر تامین هزینه های اجرا، نیاز به حمایت و پشتیبانی مالی از طرف معاونت تحقیقات و فناوری دارند. ضمن آنکه جزو طرح های باز اساتید نیز محسوب نمی شوند) بود که مواردی از آن با نظر اعضای شورا، اصلاح یا تکمیل شد.

بنابر اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، علاوه بر تبادل نظر بر روی دستورالعمل پیشنهادی اجرای طرح های تحقیقاتی توسط پژوهشگران غیر هیات علمی، گزارش عملکرد کارهای کارگروه اخلاق در پژوهش ارائه، و بر به روز شدن آن تاکید شد.





منبع:

1400/04/17
12:57:49
5.0 / 5
1100
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۴
سایت نکسترو
nextru.ir - مالکیت معنوی سایت نكسترو متعلق به مالکین آن می باشد