استاد علوم پزشكی شیراز به جرگه دانشمندان پر استناد جهان پیوست

به گزارش نکسترو فارس معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار داشت: طبق نتایج جدید رتبه بندی دانشمندان، دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی برتر دنیا در ارتباط با ماه مِی سال ۲۰۲۱ میلادی، در نظام رتبه بندی Essential Science (ESI)Indicators، نام دکتر یونس قاسمی، استاد این دانشگاه در زمره یک درصد دانشمندان پُر استناد جهان، قرار گرفته است.

دکتر عباس رضائیان زاده با تبریک این موفقیت و سپاس از تلاشهای علمی دکتر یونس قاسمی، اظهار داشت: مبنای رتبه بندی بین المللی طلایه داران دانش(ESI)، گردآوری و واکاوی اطلاعات یک درصد مقالات دارای بیشترین استنادها در پایگاه علمی Web Of Science است.
او تصریح کرد: در همین راستا و با شمارش تعداد استناد به پژوهش های محققان جهان در ۱۰سال پیش، پژوهشگران در ۲۲رشته علمی، طبقه بندی می شوند و این رتبه بندی هر دو ماه یکبار روزآمد می شود.
رضائیان زاده ضمن اشاره به افتخارآفرینی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در برگزیده شدن برخی از اساتید این مرکز علمی مهم کشور و منطقه بعنوان دانشمندان برتر جهان از سالهای پیش تا کنون، ابراز امیدواری کرد تا با حرکت فزاینده و شتابان ارتقای کیفیت مقالات علمی اعضای هیات علمی، در سالهای آینده هم شاهد کسب این دستاوردهای علمی باشیم.
به گزارش نکسترو به نقل از ایسنا، دکتر یونس قاسمی، استاد زیست فناوری دارویی از گروه آموزشی بیوتکنولوژی دارویی و مرکز تحقیقات دارویی دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی شیراز است.

1400/02/28