نکسترو

چگونه سایت خودرا نزد گوگل معروف نشان دهیم

چگونه سایت خودرا نزد گوگل معروف نشان دهیم

نکسترو: سال ها است که در دنیای سئو برندینگ آنلاین نقش بسیار مهمی روی رتبه بندی صفحات یک سایت دارد. در نظر گرفتن سیگنال های برند بعنوان یکی از عوامل جستجو این مساله را برای گوگل ساده تر کرده است تا اعتبار (آتوریتی) و غیر جعلی بودن وب سایت ها را بررسی کند.


این موضوع که برندهای محبوب، رتبه های بالایی را در صفحات نتایج موتورهای جستجوی گوگل به دست می آورند، تصادفی یا ناشی از بودجه بالای آنها نیست.
بلکه به این علت است که الگوریتم های گوگل و سایر موتورهای جستجو می خواهند استثنایی برای برندهای قوی قائل شوند. بدین سبب می توان به این نتیجه رسید که اگر بخواهید بیشتر دیده شوید، لازم است سیگنال های برندتان و برندینگ سایت خودرا تقویت کنید. اما چطور این کار را انجام دهید؟ قبل از پاسخ ابتدا بهتر است ببینیم سیگنال برند چیست و تعریفی از آن داشته باشیم.
تعریف سیگنال های برند نکته اصلی از دیدگاه سئو این است که موتورهای جستجو برای برندهایی که در منابع خارجی گوناگون به آنها اشاره شده است، ارزش بیشتری برای رتبه بندی آنها قائل می شود.
به عبارت دیگر، مدیران بازاریابی برای برندینگ باید نام برند را بیشتر در صفحات جستجو مطرح کنند و کاربران را به وب سایت خود راهنمایی کنند.
بعضی از سیگنال های برند شامل نام برند به صورت لینک شده، کاوشهای برند شده، تعداد لایک ها در صفحه فیس بوک، پروفایل توئیتر برند با تعداد زیادی فالوور، برند رسمی یا صفحه شرکت در لینکدین می شود.
چگونه سایت خودرا پیش گوگل معروف نشان دهیم؟ راهکارهای زیادی وجود دارد تا بتوانید با بهره گیری از سیگنال های برند و برندینگ پیش گوگل بهتر دیده شوید که در ادامه به برخی از این راهکارها اشاره می نماییم. لازم به ذکر است که سرویس دهندگان بسیار قوی ای در ایران برای ایجاد بازدید طبیعی سایت از انواع نوع های دایرکت، ریفرال و ارگانیک وجود دارد که از بهترین آنها با هدف ایجاد سیگنال برند میتوان به بازدیدیار اشاره نمود.
تولید محتوایی که مهارت برندتان را تایید کند زمانی که به صورت مداوم تولید محتوا می کنید که هدف از آن ارائه راهکارهای گوناگون و پاسخ به چالش های مصرف کننده است، می توانید برندتان را در حوزه صنعت خود قوی کنید و موفق شوید.
محتوای برند به موتورهای جستجو کمک می نماید ماهیت یک برند را بهتر متوجه شوند و نام برند در جستجوها بیشتر مطرح خواهد شد.


در برندینگ هر برندی یک حیطه موضوعی دارد که به خاطر آن مشهور می شود. پس محتوای با کیفیت باید در رابطه با همان موضوعات تولید شود تا دامنه آنلاین سیگنال های برند را حفظ کند.
کاربران اینترنتی همیشه از محتوا و اطلاعات خاص استقبال می کنند و اگر نام برندتان به چنین محتوایی گره بخورد، به خوبی در رادار شناسایی آنها قرار می گیرید.
افزایش طرفداران در رسانه های اجتماعی متخصصان برندینگ معتقد هستند بهترین منبع موثر برای سیگنال های برند، کارهایی است که در پلت فرم های رسانه های اجتماعی مختلف انجام می شود. تولید محتوای جالب و سرگرم کننده، تکنیکی برای جذب فالوور بیشتر در شبکه های اجتماعی است. برند شما باید در تمام رسانه های اجتماعی معروف مانند فیس بوک، توئیتر و لینکدین اکانت داشته باشد و هر روز باید محتواهایی را در آن جا به اشتراک بگذارید تا بیشتر دیده شوید.
میزان دیده شدن برند در حقیقت یک پروسه ادامه دار است که هیچگاه نباید آنرا متوقف کنید. خیلی از برندها با انجام این کار ضعیف می شوند. در حقیقت برندتان باید در رسانه های اجتماعی حضور مستمر و روزانه ای داشته باشد.


از طرف دیگر، محتوایی که به اشتراک می گذارید نیازی نیست حتما تولید شده توسط خود شما باشد، بلکه فالوورهایتان باید از آن لذت ببرند و برای این کار می توانید پست های دیگران را به اشتراک بگذارید، خصوصاً کسانی که برای مشتریانتان با ارزش هستند.
فراموش نکنید با تولید محتوای مفید حجم عظیمی از سیگنال های برند برای خودتان به دست آورید. چنین راهکاری می تواند ترفندی عالی برای قرارگیری در رادار اینفلوئنسرها باشد و فالوورهای آنها را به سمت شما بکشاند.
در رسانه های اجتماعی کمپین های تبلیغاتی برگزار کنید باید تمرکز، توجه و تلاش خودرا روی تولید محتوایی بگذارید که پتانسیل ویروسی شدن داشته باشد. به این طریق برندتان به آسانی می تواند مشهور شود. انجام این کار تاثیر زیادی از نظر جلب فالوورهای جدید، تاثیرگذاری و به دست آوردن خوانندگان و وفاداران بالقوه دارد.
پی دی اف و پاور پوینت تولید کنید یکی از راهکارهای دیگر برندینگ برای معروف شدن پیش گوگل این است که پی دی اف و پاور پوینت های باارزش تولید و در سایت های معتبر مانند سایت Scribd و Slideshare پخش کنید.
برای بالا بردن اعتبار پروفایل خود در این سایت ها زمان بگذارید. بیشتر این سایت ها به شما اجازه می دهند به اکانت های دیگرتان لینک دهید، بعد از این فرصت غافل نشوید.
اینفوگرافیک و ویدئو تولید کنید

تولید اینفوگرافیک و ویدئو در صورت برون سپاری فرآیندی زمان محور و پر هزینه است، اما ارزش آنرا دارد. پخش کردن اینفوگرافیک در دایرکتوی ها و وب سایت های مرتبط، روشی عالی برای ترویج برند است.
اگر منابع لازم برای این کار را دارید، باید فعالیت در یوتیوب با شروع به کار یک کانال را نیز شروع کنید. این فعالیت سیگنال معتبر بزرگی برای برندینگ محسوب می شود، به هر حال گوگل صاحب بزرگ ترین پلت فرم ویدئویی دنیا است.



منبع:

1399/09/23
13:52:34
5.0 / 5
1510
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳
سایت نکسترو
nextru.ir - مالکیت معنوی سایت نكسترو متعلق به مالکین آن می باشد