نکسترو

معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری وارد ارومیه شد

معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری وارد ارومیه شد

ایرنا- سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری و رئیس بنیاد ملی نخبگان امروز/ شنبه/ وارد ارومیه مركز آذرباجان غربی شد.


رییس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا و در تشریح سفر یک روزه معاون رئیس جمهوری به ارومیه اظهار داشت: بازدید از پارک علم و فن آوری، افتتاح ساختمان چند مستاجره و بازدید از نمایشگاه محصولات فناورانه شرکت های دانش بنیان و فناور، افتتاح سوله تولید صنعتی دانش بنیان و حضور در آیین شروع به کار طرح واگذاری اراضی پارک به واحدهای فنآور بخشی از برنامه های سفر یک روزه معاون رئیس جمهوری به ارومیه است.
علی محمد نیکبخت بازدید از مراکز رشد دانشگاه های ارومیه، دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه و دانشگاه صنعتی ارومیه، بازدید از پژوهشکده پزشکی سلولی و مولکولی (کرونا) در دانشگاه علوم پزشکی ارومیه و برگزاری جلسه اقتصاد دانش بنیان و جهش تولید را از دیگر برنامه های معاون علمی رئیس جمهوری در ارومیه عنوان نمود.
وی با اعلان اینکه در این سفر یک روزه معاون علمی و فن آوری رئیس جمهوری با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه دیدار می کند، اظهار داشت: در انتها هم نشست خبری با خبرنگاران برای تشریح اهم اقدامات برنامه ریزی شده است.
پارک علم و فناوری آذربایجان غربی با هدف بسترسازی برای تولید ثروت از راه علم و فناوری تأسیس شده است؛ این نهاد بعنوان یکی از ارکان مهم شکل گیری و توسعه اقتصاد دانش بنیان تلاش می کند تا با بهره گیری از موقعیت ممتاز همجواری با سه کشور آسیایی و اروپایی و دارا بودن هفت مرز رسمی در سطح کشور به حمایت همه جانبه از شرکت های مبتنی بر دانایی و خلاقیت و جذب سرمایه گذار بپردازد.
این پارک در تلاش است تا زمینه تجاری سازی و بازاریابی ایده های نوآورانه و فناورانه را فراهم آورد و نقش کلیدی در یاری رساندن به حضور فعال این شرکت ها در سطوح ملی و بین المللی داشته باشد.



منبع:

1399/06/15
23:00:04
5.0 / 5
1808
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۵
سایت نکسترو
nextru.ir - مالکیت معنوی سایت نكسترو متعلق به مالکین آن می باشد