نکسترو
رئیس دانشگاه لرستان:

پژوهش و فناوری باید موتور محرک دانشگاه باشد

پژوهش و فناوری باید موتور محرک دانشگاه باشد

نکسترو: به گزارش نکسترو، لرستان رییس دانشگاه لرستان اظهار داشت: جایگاه و اهمیت پژوهش و فناوری به حدی است که این حوزه باید موتور محرک دانشگاه باشد.


علی نظری در جمع معاون، مدیران و کارشناسان پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان که امروز در محل اتاق کار مصطفی کرم پور، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان برگزار شد، اظهار داشت: اهمیت و جایگاه حوزه کاری پژوهش و فناوری دانشگاه به اندازه ای است که بایستی نقش موتور محرک و پیشران دانشگاه را برعهده داشته باشد.
وی اشاره کرد: حوزه کاری معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه باید کارگاه های مختلف کاربردی و آموزشی را در تناسب با استعدادها و مهارت های دانشجویان، برگزار کند.
رییس دانشگاه لرستان اشاره کرد: رویکرد حرکتی معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه باید به شکلی باشد که انجام تحقیقات و پژوهش های کاربردی با تاکید بر حل مسائل درون و برون دانشگاهی، افزایش یابد.
گفتنی است، رییس دانشگاه لرستان، راهی بخش های مختلف حوزه کاری معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان شد و ضمن بازدید و سنجش میدانی فعالیت ها، نشست با معاون، مدیران و کارشناسان این حوزه را تشکیل داد.
رییس دانشگاه لرستان از اعضای حاضر در نشست خواست هرکدام، گزارش مهم ترین کارهای انجام شده حوزه کاری خودرا ارائه نمایند که در این رابطه، مهم ترین فعالیت و اقدامات انجام شده، تشریح شد.
همین طور مصطفی کرم پور، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان، یک گزارش کاری از مهم ترین عملکردها و کارهای این معاونت ارائه کرد.
مدیران و کارشناسان مختلف حوزه کاری معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان نیز، دیدگاه ها، نقطه نظرات، مطالبات و برخی مشکلات حوزه کاری خودرا بیان نمودند.




منبع:

1401/08/03
08:10:43
5.0 / 5
504
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۱
سایت نکسترو
nextru.ir - مالکیت معنوی سایت نكسترو متعلق به مالکین آن می باشد