نکسترو

ایران به كشورهای همسایه خدمات آزمایشگاهی عرضه می دهد

ایران به كشورهای همسایه خدمات آزمایشگاهی عرضه می دهد

به گزارش نكسترو وجود تعداد قابل توجهی از پژوهشگران در كشورهای همسایه، بستر مناسبی برای توسعه صادرات خدمات آزمایشگاهی ایران به این كشورها است. همین مبحث كمك كرده تا عرضه خدمات آزمایشگاهی به كشورهای همسایه به اولویت كاری شبكه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تبدیل گردد.


به گزارش روز شنبه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، رضا اسدی فرد مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به این که کیفیت خدمات آزمایشگاهی کشور افزایش یافته است بر ضرورت عرضه این خدمات به دیگر کشورها تصریح کرد.
به گفته وی یکی از بهترین راه ها برای معرفی و توسعه خدمات آزمایشگاهی کشور به بازارهای جهانی این است که مسیر صادرات این خدمات را تسهیل نماییم. بطور قطع این خدمات، ظرفیت قابل قبولی برای ماندگاری در دیگر کشورها دارند.
اسدی فرد افزود: شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری چند سالی است در زیست بوم فناوری و نوآوری به متقاضیان در حوزه های مختلفی مانند فنی و مهندسی، مواد و متالورژی، برق و الکترونیک، شیمی، هوا فضا، معدن؛ حوزه محیط زیست، کشاورزی و گیاهان دارویی و حوزه های زیست فناوری و پزشکی عرضه خدمت می کند.
وی تصریح کرد: این شبکه هر سال با توسعه تعداد اعضای خود، خدمات خویش را به روزرسانی و همه گیرتر می کند.
به گفته اسدی فر، یکی از برنامه های مدیران شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری امسال عرضه محصولات این حوزه به بازارهای بین المللی است.



منبع:

1399/04/29
16:59:39
5.0 / 5
2203
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲
سایت نکسترو
nextru.ir - مالکیت معنوی سایت نكسترو متعلق به مالکین آن می باشد